جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت‌الله محسن فقیهی

حوزه/ بعد از شهادت استاد مطهری، شخصیتی شبیه ایشان یا نداشتیم یا کم داشتیم، اما مصباح یزدی توانست جای استاد مطهری قرار بگیرد و کم نظیری خود را در موارد مختلف علمی، دفاع و حمایت از انقلاب و حتی اخلاق به اثبات برساند.

آیت الله فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه مراسم تشییع و تدفین، ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی، گفت: آیت الله مصباح پرورش یافته علامه طباطبایی و حضرت آیت الله بهجت بود چرا که نظر فلسفی و اخلاقی و اصول و... بدرجه عالی رسیده بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: بعد از شهادت استاد مطهری، شخصیتی شبیه ایشان یا نداشتیم یا کم داشتیم، اما مصباح یزدی توانست، جای استاد مطهری قرار بگیرد و کم نظیری خود را در موارد مختلف علمی، دفاع و حمایت از انقلاب و حتی اخلاقی به اثبات برساند.

این استاد حوزه اظهار داشت: از دیگر ویژگی های ایشان اسوه و الگوی رفتاری و اخلاقی شان است. وقتی به درس  اخلاق شان توجه می کنیم، می بینیم پای درس اخلاق شان که خود نمونه در این عرصه بودند، جوانان زیادی حضور پیدا می کردند.

وی بیان داشت: برای همین باید شخصیت علمی، اخلاقی و عرفانی که برای مردم ناشناخته است، برای مردم توضیح و تبیین شود، تا مردم بیشتر با ولایی و علمی و اخلاقی بودن ایشان آشنا شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha