شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، در جلسه هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه ایلام و روحانیون طرح صالحین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: آیت الله مصباح یزدی استوانه ای برای انقلاب و یار صدیق امام و رهبری بود و بصیرت مثال زدنی او الگویی برای همگان است و نام و یادش هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان ایلام ضمن تسلیت درگذشت عمار انقلاب مرحوم آیت الله مصباح یزدی گفت: درگذشت این عالم ربانی و بصیر، ضایعه بسیارسنگین و جبران ناپذیری بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند خسارتی برای حوزه‌ی علمیه  و حوزه‌ معارف اسلامی است.

وی اضافه کرد: مرحوم آیت الله مصباح، بیشترین روشنگری و مقابله را با انحرافات فکری در طول دوران انقلاب داشتند و با مقابله علمی و مستدل با اندیشه های انحرافی  و در جهت تنویر افکار عمومی جامعه در زمان هجمه روشنفکران به مبانی و معارف نورانی اسلام اقدام کردند و با حساسیت نسبت به ارزش های اسلامی، از کیان انقلاب و نظام اسلامی دفاع نموده و خود را سپری در برابر هجمه به ولایت فقیه قرار داده بود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در ادامه افزود: یکی از ویژگی های ایشان تکلیف مداری بود و دفاع از ولایت را از تکالیف اصلی و مهم می دانستند و عمر با برکت خود را صرف دفاع از انقلاب و ولی فقیه کردد و با تاسیس بنیادعلمی پژوهشی باقرالعلوم و مؤسسهٔ آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) شاگردانی مهذب، انقلابی و ولایتمدار و مجهز به علوم روز را به نظام اسلامی تقدیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی در پایان افزود: ایشان استوانه ای برای انقلاب و و یار صدیق امام و رهبری بود و بصیرت مثال زدنی او الگویی برای همگان است و نام و یادش هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha