جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام هاشمی

حوزه / شورای علمی پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) استان قزوین برگزار و آثار برگزیده برای ارسال به مرحله کشوری جشنواره انتخاب شدند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های جشنواره علامه حلی (ره) قزوین، حجت الاسلام سبحانی نیا معاون پژوهش حوزه علمیه استان، گفت: تعداد آثار ثبت نام شده و برگزیده به معنای کیفیت آثار ارسالی نیست، بلکه نیاز به تلاش بیشتر طلاب و مسئولین و اساتید برای ارتقاء سطح پژوهشی طلاب در استان است.

سپس حجت الاسلام وحید هاشمی، دبیر جشنواره علامه حلی (ره) قزوین، گفت: شورای علمی پنجمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) امروز برگزار و آثار برگزیده جهت ارسال به مرحله کشوری جشنواره انتخاب شدند.

 دبیر جشنواره علامه حلی (ره) قزوین تصریح کرد: طلاب استان با ۴۹۰ اثر در این دوره از جشنواره مشارکت داشتند که در جلسه امروز، ۱۹ اثر (۱۰ اثر از خواهران و ۹ اثر از برادران) به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

حجه الاسلام هاشمی به اهمیت تدوین چشم انداز برای جشنواره اشاره و عنوان کرد:  با در نظر گرفتن بخش های جنبی برای جشنواره برای اساتید و ارزیابان می توان کیفیت و اثر بخشی جشنواره را تقویت نمود.

 وی ادامه داد: به زودی در مراسم اختتامیه این جشنواره افراد برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

خانم مهدوی منش، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران بر لزوم برگزاری دوره مهارت افزایی پژوهشی برای طلاب استان به ویژه شرکت کنندگان در جشنواره تأکید کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha