پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر توزیع 4500 بسته معیشتی در پنجمین مرحله رزمایش کمکهای مومنانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله فارس در خصوص کمک های مومنانه از تداوم کمک های مومنانه در فارس خبر داد و گفت: در فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، ناحیه ثارالله(ع) شیراز، ۱۸ هزار بسته معیشتی میان آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ موسی زارعی، در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمایش کمک های مومنانه ناحیه ثارالله که در ناحیه ثارالله برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، استوار محمودآبادی، فخری زاده و آیت الله مصباح یزدی اظها کرد: باید از همه افرادی که از ارزش های انقلاب پشتیبانی می کنند نیز قدردانی کنیم.

وی در حاشیه این مراسم در خصوص کمک های مومنانه نیز تصریح کرد: طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده، نوبت اول مرحله در ایام دهه ولایت آغاز شد که در این مرحله که سپاه ناحیه ثارالله ۱۷ هزار بسته معیشتی و همچنین ۱۷ هزار بسته بهداشتی را میان آسیب دیدگان از  کرونا توزیع کرد.

فرمانده ناحیه سپاه ثارالله با بیان اینکه قربانی کردن ۳۹۵ رأس گوسفند و در کنار آن، توزیع لوازم‌التحریر هم از دیگر اقدامات این ناحیه در نوبت اول مرحله دوم کمک های مومنانه است، خاطرنشان کرد: در این نوبت از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که دهه اول ماه محرم برگزار می‌شود، سپاه ناحیه ثارالله شیراز  بسته‌های تهیه شده، توزیع می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha