شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرکل کمیته امداد فارس

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه در استان فارس شاهد خدمات بسیاری هستیم، گفت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال جاری قریب ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و سه میلیون پرس غذای گرم توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذرافشان، در مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمایش کمک های مومنانه ناحیه ثارالله که در ناحیه ثارالله برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خداوند را شکر می کنیم که به برکت خون شهدا با رهنمون های مقام معظم رهبری در کشوری مانند ایران زندگی می کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان فارس شاهد خدمات بسیاری هستیم، اضافه کرد: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سال جاری قریب ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و سه میلیون پرس غذای گرم توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: امروز به یاد شهیدی که برای مردم و در کنار مردم بود، به همت کمیته امداد منطقه سه شیراز و سپاه ثارالله هزار بسته معیشتی نیز توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم به عنوان یک بسیجی در کنار مردم حضور داریم و همچنین قدردانی می کنیم از تلاش های همه نهادهایی که با همدلی در کنار مردم حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha