پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نرم‌افزار مجموعه آثار آیت الله روحانی

حوزه/ به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی «مجموعه آثار آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی نسخه ۲» در قالب کتابخانه استاندارد نور، تولید و عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و در راستای عرضه تألیفات ارزشمند اندیشمندان و علمای اسلامی، در قالب کتابخانه استاندارد نور «مجموعه آثار آیت الله سید محمدصادق روحانی نسخه ۲» تولید و عرضه شد.
بر اساس این گزارش: این نرم‌افزار با افزودن ﻣﺘﻦ ۴۱ جلدی ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﺎﭖ ﻣﻮﺳﻮﻋﻪ ﻓﻘﻪ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ برای اولین‌بار؛ در مجموع، ۱۱۴ جلد در ۳۰ عنوان از آثار آیت الله سید محمد صادق روحانی به زبان‌های فارسی و عربی و انگلیسی را در اختیار محققان و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است: کتاب‌های نرم‌افزار مجموعه آثار آیت الله سید محمدصادق روحانی  ﻣﺸﺘﻤﻞ ﺑﺮ ﻣﻮضوعاتی مانند: اصول فقه، فقه فتوایی، فقه استدلالی، عقاید، اخلاق، اخلاق اجتماعی، حقوق و قضا، تاریخ معصومان (علیهم السلام)، اسلام و سیاست ارائه شده است.

ﻓﻘﻪ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ٢٦ ﺟﻠﺪﯼ، ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﻔﻘﺎﻫﻪ ٦ ﺟﻠﺪﯼ، ﺯﺑﺪﻩ ﺍﻻﺻﻮﻝ ٦ ﺟﻠﺪﯼ، ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺼﺎﻟﺤﯿﻦ ٣ ﺟﻠﺪﯼ، ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺍﻟﻤﺴﺘﺤﺪﺛﻪ، فضائل و مصائب حضرت زهرا علیها السلام، جبر و اختیار، نظام حکومت در اسلام، امر به معروف و نهی از منکر، راه سعادت و ﻣﺘﻦ ﮐﺎﻣﻞ ﺟﺪﯾﺪﺗﺮﯾﻦ ﭼﺎﭖ ﻣﻮﺳﻮﻋﻪ ﻓﻘﻪ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ ۴۱ جلدی برای اولین‌بار، از جمله کتاب‌های ارائه شده در این نرم‌افزار می‌باشد.
لازم به ذکر است: این نرم‌افزار در قالب جدید کتابخانه استاندارد نور ارائه شده است که علاوه بر قابلیت‌های فنی و پژوهشی تولیدات گذشته مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) در قالب کتابخانه دیجیتال نور، مانند جستجوی ساده و پیشرفته در کتاب‌ها، انتقال متن به نرم‌افزار word، دسترسی سریع به بخش‌های مفید لغت‌نامه، قرآن، کتابشناسی، ویژگی‌های تازه و مفیدی را در خود جای داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha