جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیۃ اللہ العظمی بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی گفتند: دشمنان اهل بیت (ع) هنوز هم فقط به دلیل وفاداری به اهل بیت (ع) شیعیان هزاره را هدف قرار می دهند. عزیزان ما در عمل ثابت کرده اند که اهل بیت (ع) برای ما عزیزتر از زندگی خودمان هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله حافظ بشیر حسین نجفی با صدور بیانیه ای کشتار جمعی از شیعیان پاکستان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت ایشان توسط حجت الاسلام والمسلمین شبیر حسین میثمی، وکیل معظم له در حضور حاضران قرائت شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله الذی نزّل الفرقان علی عبده لیکون للعالمین نذیراً و الصلاۃ و السلام علی افضل البشریة سید المرسلین ابی القاسم محمد و علی آله السادات المیامین و اللعنة علی اعدائهم اجمعین الی یوم الدین.

قال الله سبحانه: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّه عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا. صدق الله العلی العظیم

با کمال تاسف و اندوه فراوان، این فاجعه بزرگ را خدمت عزیزانم شیعیان هزاره پاکستان تسلیت می گویم.

سالهاست که ملت عزیز ما هدف تروریسم قرار گرفته و فداکاری های زیادی کرده اند. دشمنان اهل بیت (ع) هنوز هم فقط به دلیل وفاداری به اهل بیت (ع) آنها را هدف قرار می دهند عزیزان ما علی رغم فداکاری های گرانبهای خود، پای خود را به اهل بیت (ع) متصل نگه داشته‌اند و در عمل ثابت کرده اند که اهل بیت (ع) برای ما عزیزتر از زندگی خودمان هستند.

خداوند این روحیه محبت اهل بیت علیهم السلام را برای شما مایه ی برکت قرار دهد، خداوند قربانی های شما را بپذیرد و پایداری بیشتری به شما عطا کند.

اما نکته جالب این است که کشوری که شیعیان در بنیانگذاری آن نقش اساسی داشته اند، امروز همان ملت، اجساد عزیزانشان را بر دوش خود حمل می کنند و دولت، آژانس های اطلاعاتی و نیروهای مسلح پاکستان هیچ اقدامی غیر از اظهارات و سخنان تسلیت انجام نمی دهند. آیا تروریست ها از دسترس این سازمان ها خارج هستند؟ آیا آنها ضعیف هستند؟ یا اینکه تأثیر این رهبران تروریست به حدی است که نهادها حتی اگر خودشان بخواهند نمی توانند علیه آنها کاری انجام دهند؟

این وظیفه دولت است که قانون و نظم را برای هر شهروندی که در این کشور زندگی می کند، تأمین کند و اقدامات عملی را به گونه ای انجام دهد که شهروندان متوجه شوند. دولت و دستگاه های دولتی باید اقدامات عملی برای محافظت از شهروندان خود انجام دهند.

عزیزانم! درست است که ما کیلومترها از شما دور هستیم و نمی توانیم خدمت شما برسیم اما شما در قلب ما هستید، در دعاهای ما و نه تنها در دعاهای ما بلکه مورد رحمت خدا و لطف اهل بیت (ع) هستید و شهدای ما در جوار اهل بیت ع قرار دارند و شامل شفاعت خاص آنان قرار دارند. چشم انداز رحمت امام زمان عجل الله فرجه الشریف با شماست.

همه ملت باید با ولایت اهل بیت (ع) متمسک باشند و با نشان دادن اتحاد و همبستگی متقابل، به نیرویی تبدیل شوند که در این زمان به آن نیاز دارند.

والسلام علیکم و رحمت الله وبرکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha