جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برقراری در جمع سوگواران فاطمی حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام برقراری گفت: انجام واجبات و ترک محرمات انسان را رشد می دهد و به کمال می رساند، اما بدون قطب نما که ولی خدا باشد در مسیر منفی حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد باقر برقراری در جمع طلاب، روحانیون و اقشار مردم سوگوار فاطمی در مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه، اظهار داشت: همه می دانیم جایگاه حضرت زهرا(س) چقدر بالاست که هرگز به مقام او پی نخواهیم برد. وقتی خداوند او را به عنوان کوثر معرفی می کند ما را متوجه این موضوع مهم می کند که حضرت از چه جایگاه عظیمی برخوردار است.

وی با بیان این که در حدیث شریف کساء حلقه اتصال و شخصیت محور شمارش پنج تن آل عبا، حضرت فاطمه زهرا(ع) است، ادامه داد: چه چیزی حضرت زهرا(س) را از این جایگاه برخوردار کرد که نشان خشم و غضب و رضایت خدا، در تولا و تبرای دختر پیغمبر(ص) است.

امام جمعه ملایر اظهار کرد: مادر سادات تمام وجودیش را فدای ولایت کرد که این خود ریشه در ولایتمداری دارد و همه چیزش را خرج ولایت نمود، زیرا گوهر دین ولایت است.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: شهید سلیمانی و یاران با وفایش از تربیت یافتگان مکتب حضرت زهرا(س) بودند که با رمز ولایتمداری رستگار و عاقبت به خیر شدند.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: انجام واجبات و ترک محرمات انسان را رشد می دهد و به کمال می رساند، اما بدون قطب نما که ولی خدا باشد در مسیر منفی حرکت می کند.

حجت الاسلام برقراری افزود: عمار ولایت، آیت الله مصباح با بصیرت ولایی سر بزنگاه با علم و آبرویش و مالک اشتر زمان، شهید سلیمانی که با ولایت پذیری و تجارت نظامی اش به میدان آمدند و از ولایت دفاع کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha