جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رییس جهاد دانشگاهی

حوزه/ رئیس جهاد دانشگاهی قم گفت: با توجه به بازدیدی که از دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی به عمل آمد، مشخص می شود که مسئولان امر در این نهاد حوزوی دغدغه جامعه را دارند و به روز فکر می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد حیدری در بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گویی اظهار داشت: در جامعه امروز، دیدگاه های سنتی به تدریج در حال تغییر است و تبدیل به نیازمحور می شود.

وی گفت: با توجه به بازدیدی که از دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی به عمل آمد، مشخص می شود که مسئولان امر در این نهاد حوزوی دغدغه جامعه را دارند و به روز فکر می کنند.

رییس جهاد دانشگاهی قم با بیان این که فرآیند مسأله محوری در دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی به نمایش در آمده بود، تصریح کرد: نباید مانند بسیاری از دستگاه ها و سازمان ها صرفا ًعملگرا باشیم؛ اگر حوزه بخواهد در جامعه حضور و بروز داشته باشد و روی موضوعات جامعه کار کند، باید مسائل جامعه را به خوبی بشناسد و در دستور کار خود قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدی که از دستاوردهای مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت، نشان می دهد که به ظاهر مسائل جامعه به خوبی در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha