سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / حجت الاسلام موسوی به اهمیت انس با قرآن از سوی خانواده ها اشاره کرد و گفت: والدین باید اسم نیک، تربیت دینی و آموزش قرآن را به فرزندان خود هدیه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین گفت: برای بهبود فضای معنوی شهر به ایجاد موج قرآنی نیاز داریم. با تحقق این امر در سطح شهر، علاقه مندان به قرآن افزایش یافته و می‌توان سبک زندگی قرآنی را ترویج داد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: با ایجاد موج قرآنی در سطح شهر و انس با قرآن، می توانیم گام های بهتری در رابطه با نشر و ترویج قرآن برداریم، چرا که  این استان دارای مردمی متدین و قرآن دوست است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین عنوان کرد: اکنون با رعایت کامل آیین نامه های بهدشاتی کلاسهای آموزشی برای طلاب در رشته های تجوید، صوت، لحت، قرائت با حضور اساتید برجسته قرآنی، به طور حضوری و مجازی درحال برگزاری است و تا ۵۰ درصد پیشرفت داشته و بیش از نیمی از طلاب مورد سنجش قرار گرفته‌اند و تعدادی از آن‌ها در سطح خوب و ممتاز قرار دارند.

وی ادامه داد: اکنون ۱۰ نفر از طلاب ممتاز به همراه پنج استاد در اجرای این طرح قرآنی همکاری دارند، و در کنار روخوانی و روانخوانی، استعدادها شناسایی شده و در ادامه حفظ و قرائت نیز مورد توجه قرارمی دهند.

 حجت الاسلام موسوی به اهمیت انس با قرآن از سوی خانواده ها اشاره و بیان کرد: والدین باید اسم نیک، تربیت دینی و آموزش قرآن را به فرزندان خود هدیه دهند و اگر چنین شود بدون شک مشکلاتی را که این روزها جامعه به ویژه جوانان با آن روبرو هستند، وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha