پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مومنانه

حوزه/به همت گروه جهادی شهید عبدالله میثمی حوزه علمیه یاسوج، پنجمین رزمایش کمک های مومنانه برای حمایت از نیازمندان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، به همت گروه جهادی شهید عبدالله میثمی حوزه علمیه یاسوج، پنجمین رزمایش کمک های مومنانه خود را برای حمایت از نیازمندان در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار کرد.

این طرح با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای خانواده های نیازمند و کم برخوردار، سبد ارزاق تهیه و بین این عزیزان توزیع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    1 0
    خدا خیرتون بده
  • ... IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 1
    طیب الله
  • GB ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    27 0
    100 کیسه مواد غذایی که این همه نمایش و ادا و اطوار نمی‌خواد!! هزار و چهارصد ساله می‌گوییم مولا امیرالمومنین علیه‌السلام در تاریکی شب به نیازمندان کمک می‌کردند حالا اومدیم چند کیسه می‌چینیم روی زمین فیلم و عکس می‌گیریم و...!!!
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      0 0
      احسنت... .
  • عبدالله IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    ای کاش نیات و خدمات خداپسندانه و مومنانه، با مقداری ذوق و دقت بیش‌تر همراه گردد. شاید توجیه عزیزان در نحوه انتشار اخبار این‌گونه اقدامات و فعالیت‌ها، ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری باشد، اما واقعاً این‌گونه تبلیغات و بوق و کرنا کردن، عوارض و تبعات منفی دارد. ضمن تأیید سخن هم‌وطنی که نوشته‌اند: «مولا امیرالمومنین علیه‌السلام در تاریکی شب به نیازمندان کمک می‌کردند...»، یادآور می‌شوم که تبلیغات این‌چنینی، آثار منفی بر روح و روان جامعه خصوصاً در مناطق محروم دارد. ان‌شاءالله دوستانی که در کاهش مشکلات معیشتی قشر مستضعف و محروم کشورمان همت دارند، نسبت به حفظ کرامت انسانی ایشان نیز نهایت دقت را داشته باشند. به‌عنوان مثال، ضرورتی ندارد در بسته‌بندی این اقلام معیشتی، تبلیغات و تعابیری درج شود که وقتی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد، خدای ناکرده سرپرست خانواده نزد همسر و فرزندان خود احساس ناخوشایندی داشته باشد. چه لزومی دارد از تعابیری چون کمک، احسان و... در روی کیسه‌ها و دیگر بسته‌های اهدایی استفاده شود؟! اگر درج تبلیغات، جهت حصول اطمینان از توزیع مناسب و رسیدن اقلام به دست نیازمندان و پیش‌گیری از توزیع آن در دیگر شبکه‌های مصرفی، صورت می‌گیرد، آن نیز راه‌های بهتر و خلاقانه‌تری دارد. کافی‌ست ذهن‌ها را در جهت حفظ آبروی مردم متمرکز کنیم، آن‌وقت حضرت رب‌ّالعالمین و کریم علی‌الاطلاق، کمک‌مان خواهد کرد. والله‌ اعلم بالامور.
  • مدبر IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    0 0
    خدا ان شاالله همه شما را خیر دهد عاقبت بخیر باشید