پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر هولناک ضدمسلمانی توسط مامور زندان در کانتیک

حوزه/ شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) در ایالت کانتیکت خواستار برکناری آنتونی مارلاک مأمور زندان شد. وی در پست‌های هولناک و موهنی مسلمانان را به شیوه‌ای تهاجمی به مسخره گرفته بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از courant، اداره تربیت و اصلاحات و دادستانی کل در ایالت کانتیکت آمریکا، از روز دوشنبه تحقیقاتی را در مورد پست‌های ضدمسلمانی یک نگهبان زندان ایالتی در رسانه‌های اجتماعی آغاز کرده است.

این اقدام روز دوشنبه پس از آن صورت گرفت که شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین سازمان حامی حقوقی مسلمانان در آمریکا متلعق به شعبه کانتیکت خواستار برکناری آنتونی مارلاک مأمور زندان شد. وی پست‌های بسیار موهن و هولناکی را راجع به مسلمانان در رسانه‌ اجتماعی فیس بوک به اشتراک گذاشته بود که نگرانی‌هایی در برداشته است.

فرحان مامون، رئیس شورای کایر گفت: آنچه در واشنگتن اتفاق می‌افتد به ما نشان می‌دهد که بین جناح راست افراطی در این کشور و افراد نظامی روابطی وجود دارد و باعث می‌شود که یک ایدئولوژی همدردی میان تروریست‌های راست افراطی و نظامیام و افراد انتظامی به وجود بیاید.

وی افزود: ریشه‌یابی این امر بر عهده ادارات دولتی است.

این افسر زندان، در مصاحبه مدعی شده که منظورش از پست‌های ضدمسلمانی، هدف قرار دادن داعش بوده است. و به طور کلی منظورش مسلمانان نبوده است.

وی خودش را ضد داعش معرفی کرده و مدعی شده که دشمنی با مسلمانان ندارد. وی قبل از این نیز یک مرتبه به خاطر اظهارات نامناسب از کارش تعلیق شده بود.

اداره زندان‌ها، در بیانیه ای روز دوشنبه ، گفت که بخش امنیت و واحدهای امور حقوقی در حال بررسی اطلاعات ارائه شده توسط شورای کایر برای تعیین اقدامات مناسب هستند. این اداره گفت که این تبعیض را تحمل نمی‌کند.

دادستان کل نیز اعلام کرد که دو نفر از کارمندان ارشد را مامور کرده است که شکایت را بررسی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha