جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه در فاطمیه

حوزه/ اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها محافل عزاداری را به دو زبان عربی و اردو برگزار می‌کند که این محافل توسط شبکه‌های بین‌المللی منعکس خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،مراسم عزاداری ویژه اردو زبانان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در روزهای پنجشنبه، ۲۵؛ جمعه ۲۶ و شنبه ۲۷ دی برگزار می شود.

این مراسم در هشت سال گذشته با حضور هزاران نفر از اردو زبانان اقصی نقاط جهان و مجاوران کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار و از صفحات مجازی امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت و شبکه‌های جهانی هادی تی وی، هدایت تی وی و بیش از ده ها شبکه اجتماعی مراکز اسلامی و فرهنگی پخش می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید منتظرمهدی رضوی و شعرخوانی و مداحی میرحسن میر، شاهد بلتستانی، حسنین اکبر، میر سجاد میر، ایمن رضوی، نوشاد و شفیع حیدر رضوی برگزار خواهد شد.

مراسم عزاداری ویژه عرب زبانان نیز در روزهای شنبه ۲۷ و یکشنبه ۲۸ دی‌ماه ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی الشیخ مزهر المنصوری از طریق شبکه‌های اجتماعی امور بین الملل منتشر می‌شود.

همچنین در بخش تولیدات رسانه ای ۱۳ کلیپ سخنرانی و معارفی و ۲۶ محتوای فاطمی با موضوع خطبه فدکیه به زبان اردو، ۴ پادکست عربی  با موضوع خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها، ۲ کلیپ معارفی به زبان عربی و یک کلیپ انگلیسی تولید شده و در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شبکه‌های اجتماعی امور بین الملل منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha