شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فاطمیان قزوین

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: رسانه ها تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را از مسئولان مطالبه کنند، چراکه اگر این بیانیه در جامعه نهادینه و عملی شود مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، صبح امروز در دیدار ائمه جماعات شهر اقبالیه گفت: در حال حاضر ما کشوری مقتدر و عزتمند هستیم و باید به سمت خودسازی،  جامعه سازی و تمدن سازی حرکت کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: رسانه ها تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را از مسئولان مطالبه کنند، چراکه اگر این بیانیه در جامعه نهادینه و عملی شود مشکلات حل خواهد شد.

 امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید بوده و باید با جدیت از سوی مسئولان امر تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام  فاطمیان عنوان کرد:  مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد نیز توجه جدی دارند؛ زیرا کشوری می‌تواند قوی باشد و زیر بار سلطه دیگران نرود که اقتصاد آن قوی باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری از مدیران، مسئولان و آحاد جامعه انتظار دارند که بیانیه گام دوم انقلاب را با دقت مطالعه  کنند و عمل به این توصیه‌ها می‌تواند مردم را به جایگاه شایسته‌ای که درخور آنها است، برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha