جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مکتب حاج قاسم

حوزه/نشست علمی پژوهشی«رابطه ولایت با شهادت در مکتب حاج قاسم» از طرف کانون پژوهشی افق برتر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام عبدالناصر ابراهیمی، عصر امروز در نشست علمی پژوهشی«رابطه ولایت با شهادت در مکتب حاج قاسم» که از طرف کانون پژوهشی افق برتر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بم برگزار شد، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری باید به سردار سلیمانی به چشم یک فرد و یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کرد.

استاد حوزه افزود: اگر بخواهیم حاج قاسم را در یک کلمه تعریف کنیم؛ او جامعیت برآمده از عقلانیت است و چهار رکن اصلی و ویژگی های اخلاقی حاج قاسم ولایت مداری، اخلاص، مقاومت در برابر دشمنان و فروتنی و مهربانی نسبت به ضعفا به شمار می رود.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در ولایت مداری، عمیق و راسخ  بود، یعنی فرمان مقام معظم رهبری را تمام و کمال انجام می داد، رضایت ایشان را در راستای رضایت خدا و امام زمان(عج) می دانست و ثابت قدم بود.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: شهید سلیمانی هم نسبت به امام خمینی(ره)در زمان جنگ و هم نسبت به امام خامنه ای در این زمان،  حامی ولایت بود و در برابر مقام معظم رهبری خودش را سرباز می دانست و همه زندگی اش را با ایشان تنظیم می کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha