سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کتاب انسان ۲۵۰ساله

حوزه/ نویسنده سریال حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان اینکه در این سریال حضرت را به عنوان نماینده جریان فکری اهل بیت علیهم السلام معرفی کرده ایم، گفت: این ایده از کتاب انسان ۲۵۰ ساله مقام معظم رهبری گرفته شده است و امیدواریم بتوانیم الگوی مناسبی را از این بانو به جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حمید رسول‌پور نویسند فیلمنامه سریال حضرت معصومه سلام الله علیها در دیدار با قائم مقام تولیت و معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه در تولید این سریال سعی کرده ایم که از آن مقطع تاریخی مدل‌سازی و الگوسازی کنیم، اظهار کرد: ما تاریخ کمی از این حضرت در دست داریم و سعی کرده‌ایم حضرت را نماینده جریان اهل بیت علیهم السلام معرفی کنیم و ایده ابتدایی این روش را از کتاب انسان ۲۵۰ ساله مقام معظم رهبری گرفتیم.

وی ادامه داد: سعی کرده ایم در این سریال مبانی جریان‌های فکری که در آن جغرافیا بوده را شناسایی کنیم و تقابل آن با فکر و جریان اهل بیت علیهم السلام را نشان دهیم.
نویسنده سریال حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: نگاه من به عنوان نویسنده این است که در این سریال باید برای زندگی امروزی الگوی ساختاری معرفی کنیم تا به درد زندگی امروز جامعه بخورد و این طور نباشد که مردم یک قصه بشنوند و تمام.

همچنین امینی تهیه کننده این اثر با اشاره به حمایت های نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان رسانه ملی از سریال حضرت معصومه سلام الله علیها ، ابراز کرد: این مجموعه کار بسیار سنگینی است و امیدواریم بتوانیم این حضرت را به درستی به مردم و دوستداران اهل بیت علیهم السلام معرفی کنیم.

وی ادامه داد: فیلمنامه این سریال در حال حاضر به اتمام رسیده و دو هفته پیش ده قسمت ابتدایی آن را برای کارشناسی مذهبی و تاریخی به آیت الله عابدی ارائه دادیم و امروز هم ده قسمت دوم و تا هفته آینده نیز ده قسمت پایانی را به ایشان خواهیم داد تا موارد مورد نظر ایشان در فیلمنامه اعمال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha