شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجمع نمایندگان طلاب همدان

حوزه/ نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه انتقام سخت خون حاج قاسم، با محو شدن حیفا و تل‌آویو صورت خواهد گرفت، گفت: ان شاءالله همراه با مردم مبارز فلسطین و نیروهای مقاومت، در سرزمین‌های آزاد شده از اشغالگران صهیونیست بتوانیم سالگرد حاج قاسم سلیمانی را اقامه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به سفر طلاب و فضلای همدانی به شهر کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی، اظهار داشت: طلاب و فضلای همدانی برای زنده نگاه داشتن یاد سرداران سپاه اسلام، حرکت جهادی را در زیارت مزار شهید سلیمانی از همدان تا کرمان و از همدانی تا سلیمانی اجرا کردند و سلام این دو فرمانده ارشد سپاه قدس را با خود حامل بودند.

وی با اشاره به حضور ۲۰ نفر از اساتید و فضلای همدانی در این سفر، گفت: امروز باید روح مقاومت خانه به خانه، نفر به نفر و سینه به سینه برخاسته از مکتب جهادی امام و رهبری، در جامعه با نشاط استمرار پیدا کند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه انتقام سخت خون شهیدان مدافع حرم خصوصا حاج قاسم، با محو شدن حیفا و تل‌آویو صورت خواهد گرفت، مطرح کرد: ان‌شاءالله همراه با مردم مبارز فلسطین و نیروهای مقاومت، در سرزمین‌های آزاد شده از اشغالگران صهیونیست بتوانیم سالگرد حاج قاسم سلیمانی را اقامه کنیم.

وی افزود: لازم است تا در کرمان دانشگاه بین‌المللی فنون نظامی برای تقویت مقاومت احداث شود و با پذیرش دانشجو از داخل و خارج از طریق آموزش مکتب حاج قاسم در رشته‌های مختلف، پرچم مبارزه با امپریالیسم و صهیونیست را از میدان علم، همچنان برافراشته نگه داریم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه حاج قاسم احیا کننده ارزش‌های معارف دین خدا بود، گفت: امروز با خدای خود عهد خواهیم بست تا مانند شهید سلیمانی با صلابت در راه مقاومت جان خود را فدا نموده و مکتب اسلام را یاری نماییم.

وی اظهار کرد: یکی از مثال‌های نمونه حمزه سیدالشهدا و مالک اشتر در توانایی و در مبارزه با دشمن، عدم سازش و عدم اعتقاد به مذاکره را می‌توان قاسم سلیمانی نام برد.

رئیس مجمع طلاب و فضلای همدان حاج قاسم را شخصیتی نافذ البصیره و مطیع رهبر عنوان کرد و ابراز داشت: حاج قاسم سر آمد شهیدان بین‌المللی است که باید کتاب زندگی این قهرمان ملی و چهره سرشناس به عنوان درسی برای آیندگان تدریس شود و یادمان او در هر گلزار شهدایی نصب شود.

وی با تقدیر از مردم کرمان به دلیل مهمان نوازی و پذیرایی از زائرین شهید سلیمانی، مطرح کرد: با رسیدن به کرمان بوی عطر تعهد و مسئولیت‌پذیری از مزار این شهد بزرگوار به مشام هر انقلابی می‌رسد و لذا به این دلیل است که در کرمان همواره احساس می‌کردیم میزبان اصلی ما حاج قاسم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha