جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه / رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان به رنگ زرد، گفت: بر همین اساس، نمازجمعه در تمامی شهرهای آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رسول مشهوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی به رنگ زرد گفت: بر همین اساس، نماز جمعه در تمامی شهرهای استان این هفته جمعه ۲۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد. 

 رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه آذربایجان شرقی با بیان اینکه نمازجمعه این هفته در تبریز هم برگزار خواهد شد، گفت: نمازجمعه ۲۶ دی‌ماه به امامت حجت‌الاسلام  و المسلمین مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، ضدعفونی دست‌ها و رعایت فاصله نمازگزاران، از جمله مهمترین دستورالعمل‌های مورد تاکید برای آغاز مجدد برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرهای استان است و نمازگزاران باید استفاده از مهر شخصی در نمازجمعه را مورد توجه قرار دهند. 

حجت‌الاسلام مشهوری اظهار کرد: مجوز برگزاری توسط ستاد مبارزه با کرونا استان صادر شده و اگر در روزهای آینده میزان شیوع کرونا صعودی باشد، طبق مصوبه ستاد کرونا عمل خواهیم کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha