سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: بیان حقایق، حق گوئی، مطالبه گری، رعایت اخلاق الهی و اسلامی، اطلاع رسانی صحیح و به موقع، روشنگری توام با روحیه ی انقلابی و جهادی مهمترین رسالت خبرنگاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در نشستی با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران با ابزار ایمان، توکل بر خدا، روحیه انقلابی و جهادی، استفاده از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و با شیوه تهاجمی باید در برابر حملات فرهنگی دشمنان ایستادگی و مقاومت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بیان حقایق، حق گوئی، مطالبه گری، رعایت اخلاق الهی و اسلامی، اطلاع رسانی صحیح و به موقع، روشنگری توام با روحیه ی انقلابی و جهادی مهمترین رسالت خبرنگاران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش اساسی دارند، چرا که امروز دشمنان  در همه حوزه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از ابزار رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: باید همه با وحدت و اتحاد برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی تلاش کرد و دشمنان قسم خورده ملت ایران و نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلید خود مایوس نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: شهدای اصحاب رسانه با قلم و خون رسالت خود را ایفا کرده اند و اصحاب قلم باید راه این بزرگمردان تاریخ و انقلاب را ادامه دهند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha