جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای خواستار اعلام فوری وضعیت شیخ زهیر عاشور روحانی شیعه بحرینی شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای خواستار اعلام فوری وضعیت شیخ زهیر عاشور روحانی شیعه بحرینی و تمامی زندانیانی که خانواده هایشان از آنها بی خبر هستند، شدند.

رژیم جنایتکار از استقامت و پایداری آزادگان در زندان ها به ستوه آمده

در بیانیه علمای بحرین آمده است: رژیم جنایتکار از استقامت و پایداری آزادگان در زندان ها به ستوه آمده و تمامی اسلوب های وحشیانه را برای شکستن اراده آنها به کار گرفته است تا به خانواده ها و ملت بحرین آزار و اذیت برساند.

رژیم بحرین زندانیان را تحت انواع شکنجه قرار داده و از ساده ترین حقوق محروم می کند

علمای بحرین ادامه دادند: رژیم بحرین با صدور احکام قضایی جنون آمیز و انواع شکنجه هولناک، محرومیت از ساده ترین حقوق انسانی و مجازات دسته جمعی خانواده های زندانیان، ملت را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و برخی موسسات با دروغ و فریب می خواهند این رژیم را بی گناه جلوه دهند.

علما اشاره کردند: در میان تمامی این ظلم ها و ستم ها، آزادگان همچون کوهی استوار ایستاده و در حد توان خود در برابر ظلم مقاومت می کنند و در برابر لجاجت مقامات و ظلم و استکبار  آنها، دست به اعتصاب و اعتراض می زنند.

در بحرین هیچ حکومتی بعد از فروپاشی ارزش های اخلاقی و انسانی باقی نمانده است

علمای بحرین در بخش دیگر بیانیه با بیان اینکه مسئله زندانیان ستم دیده تمامی ملت را آزار می دهد و بیانگر خوی وحشی گری رژیم و تمامی زیر مجموعه های آن است، افزودند: در بحرین هیچ رژیم یا حکومتی بعد از فروپاشی تمامی ارزش های اخلاقی و انسانی باقی نمانده است و اکنون کشور به دست گروهی افتاده که از خداوند ترسی ندارند و از مردم حیا نمی کنند.

علمای بحرین به آزادگان صبور و پایدار در پشت میله های زندان درود فرستادند و گفتند: اینان حامل مسئله حق و عادلانه بوده و به دنبال عزّت و کرامت برای تمامی انسان های مظلوم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha