پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماز جمعه

حوزه/ مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: نماز جمعه این هفته در تمام هشت شهرستان استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری‌ها به دلیل شیوع کرونا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه تنها در شهرهای با  وضعیت زرد، آبی و سفید از لحاظ شیوع کرونا برگزار می‌شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان تصریح کرد: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در هشت شهرستان سمنان، گرمسار، دامغان، شاهرود، میامی، سرخه، آرادان و مهدی‌شهر به دلیل قرارگیری در رنگ‌بندی زرد و آبی کرونایی برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام(ره) این شهر به امامت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، مهر و سجاده شخصی برای نمازگزاران حاضر در نماز عبادی و سیاسی جمعه در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود الزامی است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و صبوری مردم و زحمات حافظان سلامت و امنیت و تاکید بر اولویت سلامت مردم گفت: با فروکش کردن شیوع کرونا و تصمیم بر برگزاری اجتماعات، نماز جمعه نیز باشکوه‌تر برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha