شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حسن سید احمدی ، امام جمعه مسجد سلیمان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در حکمی حجت‌الاسلام‌ سید حسن سید احمدی را به‌عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت امناء مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان و طلاب و روحانیون مدرسه المهدی(عج) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، از زحمات حجت‌الاسلام‌ امینی، ریاست سابق هیئت امناء مدرسه علمیه المهدی (عج) تقدیر و حجت‌الاسلام‌ سید حسن سید احمدی را به‌عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، در متن حکم حجت‌الاسلام‌ سید حسن سید احمدی، که از سوی مدیر حوزه علمیه خوزستان صادر شده، آمده است؛

بسمه‌تعالی

جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سید احمدی (زیدعزه)

سلام‌علیکم

با تقدیم احترام، بدین‌وسیله بر اساس مصوبه ۷۲۳ شورای عالی حوزه‌های علمیه، حضرت‌عالی را به‌عنوان ریاست هیئت امناء مدرسه علمیه مبارکه المهدی (عج) شهرستان مسجدسلیمان منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد همان‌گونه که در شرح وظایف، ارکان و دستورالعمل‌های آن مدرسه علمیه آمده است بتوانید مجموعه هیئت امناء را در حسن انجام وظایف و اعتلا و پیشرفت اهداف حوزه علمیه، هدایت و نظارت فرمایید.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرت‌عالی را در جمیع عرصه‌های خدمت مسئلت دارم.


انتهای پیام./

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بدون نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 1
    ان شاء الله که خدای متعال و سبحان بر توفیقات هردو بزرگوار بیفزاید. از خدای متعال مسئلت دارم که در عرصه خدمت به دین موفقشان بگرداند.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 2
    درودبرحاج آقاسیداحمدی عزیزامام جمعه جهادی وانقلابی مسجدسلیمان