پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مریم معین الاسلام

حوزه/ مسئول مؤسسه علمی و فرهنگی زنان منتظر تصریح کرد: باید بکوشیم مخلصانه و متعهدانه، سبک زندگی فاطمی را با ابزار هنر و رسانه به آحاد جامعه به خصوص زنان و دختران، تبیین و معرفی نماییم.

مریم معین الاسلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) ابراز داشت: ما امروز برای تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و ویژگی های سبک زندگی فاطمی باید بیش از هر چیز از ابزار هنر و رسانه استفاده کنیم و البته در این امور، فعالیت های هنری و رسانه ای را با چاشنی صداقت، اخلاص و تعهد انجام دهیم.

وی افزود: وقتی صداقت، اخلاص و تعهد در کارمان وجود داشته باشد، قطعاً خدای متعال هم لطفش به ما بیشتر شده و مشمول عنایات حضرات معصومین(ع) به خصوص فاطمه زهرا(س) قرار می گیریم و آن وقت تأثیر کارهایمان نه دو چندان بلکه به نظر بنده، صدچندان خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته، متأسفانه آن طور که باید و شاید آحاد جامعه ما به ویژه زنان و دختران با ابعاد مختلف شخصیت و سیره و سبک زندگی ام ابیها، حضرت زهرا(س) آشنا نیستند و حال آن که اگر این آشنایی به معنای واقعی کلمه صورت بگیرد، بی شک گرایش به سبک زندگی فاطمی بیشتر خواهد بود و به تبع این موضوع، بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه ما نیز مرتفع خواهد شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha