پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم حضرت معصومه

حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گسترش، ارتقا و تنوع بیشتر برنامه‌های تولیدی از حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی احمدی در دیدار مدیرکل بین الملل رسانه ملی با قائم مقام تولیت آستان مقدس فاطمی که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به وجود دو نوع عصمت خاص و عام، عصمت خاص را مخصوص انبیا و ائمه علیهم السلام دانست و گفت: عصمت عام اکتسابی است و ما معتقدیم که حضرت معصومه سلام الله علیها دارای عصمت عام هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به فراجناحی، فرامذهبی و فرادینی بودن آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اظهار کرد: سالانه افراد زیادی به منظور زیارت و یا بازدید از این مکان مقدس از داخل و خارج کشور به قم سفر می کنند و با این حضرت آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ویژه برنامه فدای دخترم در ایام ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها در سطح رسانه های ملی و بین المللی اتفاقات خوبی را رقم زد، افزود: در سال جاری با وجود ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مراسم ارتباط ما با رسانه ها بر قرار بود و بیش از ۶۵ هزار دقیقه برنامه رسانه ای از حرم مطهر بانوی کرامت تولید و پخش شد.

حجت الاسلام احمدی گسترش، ارتقاء و تنوع بیشتر برنامه های تولیدی از حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها را ضروری دانست و گفت: با توجه به فشار و فضاسازی‌های رسانه‌های بیگانه علیه حقوق زنان و دختران در اسلام می توان با تولید برنامه و معرفی حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان دختری که این گونه مورد احترام است و در تمامی ابعاد زندگی می تواند الگو باشد بخشی از شبهات را پاسخ داد.

وی با بیان اینکه ما در دو بخش می توانیم همکاری هایی را داشته باشیم، گفت: حرم مطهر در زمینه تامین بسترهای مورد نیاز برای تولید محتواهای رسانه‌ای شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها را با تجهیز به فیبر نوری به تولید و ضبط برنامه های بین الملل اختصاص داده است و می توان در زمینه تولید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از این مکان استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha