جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
c

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیم پور ارائه مفاهیم قرآن به کودکان و نوجوانان را از روش های تفسیر قرآن عنوان کرد و گفت: تفسیر قرآن با روش داستانی علاوه بر ایجاد جذابیت برای مخاطب، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیم پور، پنج شنبه ۲۵ دی ماه، در جلسه ستاد تفسیر قرآن کاشان، در مسجد علی اکبر(ع) این شهرستان، خواستار برگزاری دوره مهارت های بیان تفسیر برای طلاب شد.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآن باید برای مخاطب لذت بخش باشد، ادامه داد: مفسر قرآن باید بتواند آیات قرآن را با زبان روان و جذاب به مخاطب منتقل کند.

این کارشناس حوزوی، ارائه مفاهیم قرآن به کودکان و نوجوانان را از روش های تفسیر قرآن عنوان کرد و با تاکید بر اجرای روش داستانی با استفاده از متن قرآن، افزود: تفسیر قرآن با روش داستانی علاوه بر ایجاد جذابیت برای مخاطب، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

وی، بحث های قرآنی را به روز، جذاب و قاطع دانست و خاطرنشان کرد: از طلبه هایی که در سطح بالاتری با بحث های قرآنی آشنا شوند، به عنوان استاد استفاده شود.

حجت الاسلام ابراهیم پور در پایان بر ضرورت شرکت مبلغین و سخنرانان مذهبی در دوره مهارت های تفسیر قرآن کریم، افزود: طلابی که در دوره های مهارت های تفسیر قرآن شرکت می کنند، توانمندی آنها در سخنرانی و منبر افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha