پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زهیر

حوزه/ شیخ عبدالله الصالح از اداره زندان بدنام جو خواست تا اجازه دهد موسسات بین المللی بی طرف از این زندان دیدار و سرنوشت وی را مشخص کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه ، شیخ عبد الله الصالح معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین با اشاره به غیبت طولانی یکی از زندانیان مظلوم بحرینی به نام "شیخ زهیر عاشور "خواستار مشخص شدن سرنوشت این روحانی بحرینی شد.

شیخ عبد الله الصالح با انتشار سخنان خود در شبکه های اجتماعی و دعوت از کاربران برای محکومیت اقدامات غیر قانونی آل خلیفه اعلام کرد: همچنان زندان های بحرین در تاریکی خود زخم ها و جراحت ها و شکنجه ها را درون خود مخفی کرده است و میله های آهنی جسم های زندانیان را حبس کرده اما سخنان و حرف ها را نمی توان به غل و زنجیر کشید و این سخن حق در نزد سلطان و پادشاه ستمگر است.عدم اعلام سرنوشت شیخ زهیر توسط اداره زندان ها در وزارت تروریسم آل خلیفه ، نقض قوانین بین المللی حقوق زندانیان است.

شیخ الصالح گفت: رژیم بحرین از دولت قطر درخواست می کند تا وضعیت ملوانان بحرینی محبوس در زندانهای قطر را فاش کند ، در حالی که زندانی عقیدتی شیخ زهیر عاشور در زندانهای آل خلیفه زندانی است و از ارتباط با خانواده خود محروم است.

معاون دبیرکل جمعیت العمل الاسلامی ، ضمن اعلام همبستگی کامل خود با جناب شیخ زهیر عاشور و خانواده اش، خواستار افشای سرنوشت وی شد.

وی اعلام کرد: با گذشت ۶ ماه از غیبت ایشان، اداره زندان های آل خلیفه پیگیری سرنوشت این زندانی را به تعویق می اندازد.خانواده شیخ زهیر عاشور ، نگران سرنوشت وی هستند و اداره زندان ها  از اجازه ملاقات یا تماس با وی امتناع می ورزد که دلایل این امر ناشناخته است.

شیخ عبدالله الصالح از اداره زندان بدنام جو خواست تا پرده از ابهامات  قطع ارتباط شیخ زهیر با خانواده اش بر دارد و همه بازداشت شدگان را در اسرع وقت آزاد کند و اجازه دهد موسسات  بین المللی بی طرف از این زندان دیدار کنند و سرنوشت وی را مشخص کنند.

 شیخ عبدالله الصالح ، معاون دبیرکل جمعیت العمل الاسلامی گفت: مقاومت زندانیان بحرینی و تحمل آنها در برابر هرگونه خشونت و آزار و اذیت استبدادگران  پیام روشنی برای مردم مقاوم ما است که ثابت قدم بمانند و به مبارزه برای دستیابی به حقوق از دست رفته  خود ادامه دهند ، و پیامی به مقامات ظالم است که هیچ گونه مصالحه ای و یا کوتاه آمدن از خواسته های مشروع صورت نمی گیرد ، و  آنها ناگزیر هستند خواسته های مردم را بدون هرگونه تاخیری به اجابت برسانند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha