پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم تا حرم

حوزه/ مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: کاروان خودرویی از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار( ع) در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به  نشست کارگروه بزرگداشت ایام فاطمیه(س) که با حضور مسئولان مدرسه علمیه علی بن‌ موسی‌الرضا(ع)، سپاه شهرستان بویراحمد، ارشاد، شهرداری، حوزه علمیه خواهران و ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در این نشست مقرر شد کلیه دستگاه‌ها برنامه‌ها و ایده‌های خود را جهت بهتر برگزار شدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) ارائه دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویراحمد بیان کرد: همه ساله در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) جمع کثیری از علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت و حضرت زهرا(س) به صورت پیاده‌روی مسیر حرم امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار(ع) را طی می‌کردند، اما امسال به دلیل شرایط کرونا این برنامه معنوی رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

موسوی نیا عنوان کرد: راه‌اندازی کاروان خودرویی از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار( ع) در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سیاه‌پوش شدن سطح شهر با مشارکت گروه‌های جهادی و کانون‌های تبلیغی از برنامه‌های این ایام است.

وی از برگزاری غرفه‌های معرفتی، کار و کودک و نوجوان، بهداشت و درمان، پاسخگویی به سؤالات خبر داد و افزود: استفاده حداکثری از فضای مجازی و برپایی مراسم ها در مساجد با رعایت پروتکل‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha