جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: اگر آمریکایی ها واکسن مطمئنی داشتند اول خودشان استفاده می‌کردند، در حالی که هنوز واکسیناسیون با فایزر را شروع نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر چغادک با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به سبک زندگی این حضرت پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) در رفتار با شوهر و فرزندان و انجام وظایفش در خانه با وجود همسری که تمام زندگی اش در جهاد و جبهه جنگ بود و علاوه بر این وظایف یک انسان مجاهد خستگی‌ناپذیر در برخورد با حوادث سیاسی مهم بعد از رحلت رسول اکرم(ص) که به مسجد می‌آمد و با سخنرانی و موضعگیری و دفاع می‌کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در ادامه به عقلانیت تصمیم رهبر انقلاب در اعلام ممنوعیت واکسن آمریکایی و انگلیسی اشاره کرد و افزود: همگان عصبانیت غرب و ضد انقلاب از اقدام رهبری و تلاش های اهانت‌آمیز در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را دیدیم.

حجت الاسلام خدری به دلایل عقلانی بودن تصمیم رهبر معظم انقلاب پرداخت و ابراز داشت: واکسنی که هنوز خود سازنده نیز به آن اعتماد ندارد، چه عقلی اجازه می‌دهد که به ۸۰ میلیون ایرانی تزریق شود؛ آمریکا و انگلیس هیچ‌گاه خیرخواه ملت‌ها به‌ویژه ملت ایران نبودند. همین الان آنها واکسن آنفولانزا را به ملت ایران نمی‌دهند، چطور حاضر شده‌اند واکسن کرونا در اختیار مردم قرار دهند؟

خطیب جمعه چغادک ادامه داد: آمریکا روزانه چهار هزار کشته می‌دهد و از ترس کرونای انگلیسی محدودیت مضاعف اعمال کرده، اگر آنها واکسن مطمئنی داشتند اول خودشان استفاده می‌کردند، در حالی که هنوز واکسیناسیون با فایزر را شروع نکرده‌اند.

وی ادامه داد: عقل اجتماعی حکم می‌کند وقتی در کشور خودمان ظرفیت و قابلیت تولید واکسن وجود دارد چرا به جوانان و دانشمندان خود اعتماد نکنیم؟ بنابراین و با تکیه بر نشانه‌ها و واقعیت‌های بسیار باید گفت این اقدام رهبری هوشمندانه‌ترین تصمیم حکومتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha