جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: قانون مجلس درباره لغو تعهدات برجامی، تصمیم منطقی، عقلایی و قابل قبولی است وقتی طرف مقابل به هیچ‌کدام از تعهداتش عمل نمی‌کند، معنی ندارد جمهوری اسلامی به همه مفاد معاهده عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به ایام فاطمیه، اظهار داشت: در تمامی دوران ها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده است. حضرت زهرا (س ) به عنوان اولین حامی و مدافع و آغازگر دفاع از حریم ولایت است و دفاعیات و مبارزات حضرت زهرا (س) از آن جهت مهم و سرنوشت ساز است که الگویی برای مبارزه وجود نداشت و ایشان خود طراح مبارزه با تحریف و ترسیم کننده نقشه دفاع از امامت شد و چون سیاستمداری قهرمان در صحنه، ظاهر شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه، ادامه داد: قانون مجلس درباره لغو تعهدات برجامی، تصمیم منطقی، عقلایی و قابل قبولی است. وقتی طرف مقابل به هیچ‌کدام از تعهداتش عمل نمی‌کند، معنی ندارد جمهوری اسلامی به همه مفاد معاهده عمل کند؛ اگر آن‌ها به تعهدات خود برگردند ایران هم متقابلا به آن پابند خواهد بود.

 امام جمعه پلدشت با اشاره به تحریم های جدید آمریکا، افزود: تحریم یک جنایت و خیانت در حق ملت ایران است و باید برداشته شود، البته اقتصاد ایران را باید به‌گونه ‌ای قوی کنیم تا سیاست‌بازی‌ها در آن اثرگذار نباشد و خنثی‌سازی تحریم‌ها، آینده‌ساز، فرصت‌ساز و تهدید زداست.

وی با اشاره به این که آنچه آمریکایی‌ها می‌خواستند در سال ۸۸ بر سر ایران بیاورند، در سال ۹۹ بر سر خودشان آمد، گفت: اگر آمریکا وارد جنگ علیه ایران شود، رژیم اسرائیل توسط ده‌ها هزار موشک محاصره شده است که ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل توان مقابله با ده‌ها هزار موشک را ندارد، بنابراین در معرض خطر قرار خواهد گرفت و توان مقابله با آن را نخواهد داشت.

حجت الاسلام طالبی در خصوص فواید غنی ‌سازی ۲۰درصد و علت نگرانی غرب،‌ بیان داشت: غنی‌سازی ۲۰درصد علاوه بر فواید دارویی و صنعتی و درآمدزایی، جنبه بازدارندگی دفاعی نیز دارد و محاسبات دشمن را تغییر می دهد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha