پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدی عالی

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین عالی گفت: آمریکا به واکسن خودش اعتماد ندارد. آنهایی که ما را تحریم دارویی کرده‌اند، چطور شده که به ما واکسن کرونا می‌دهند؟.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به کرونا، گفت: به مردم توصیه اکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌کنم. از خیرین گمنام و جهادی‌های عرصه میدان کمک‌های مومنانه در این یکسال تشکر ویژه دارم. 

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به آغاز ایام فاطمیه دوم، افزود: عزاداری های فاطمیه مانند هر سال با شکوه و با رعایت دستورالعمل‌های برگزار شود. 

وی سپس به رحلت آیت الله مصباح نیز اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح شخصیت کم نظیری بود که بدخواهان او را ترور شخصیت کردند و به عناوین مختلف ایشان را مورد هجمه قرار دادند. آنهایی که به دنبال تفکر لیبرال بودند، علامه را تخریب می‌کردند. 

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: از جوانان می‌خواهم تا کتاب‌های شهید مطهری، آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مصباح را مطالعه کنند تا تمام شبهات برطرف شود. 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج تفکر لیبرال و سکولار است، خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام ولایی الهی است که اگر مردم قبول کنند، اعمال حاکمیت می‌شود و الان ۴۰ سال است که مقبولیت نظام تثبیت شده است. 

حجت الاسلام و المسلمین عالی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه و ضرورت انتخاب دولت جوان حزب اللهی، گفت: مقام معظم رهبری بر دولت جوان حزب اللهی و انقلابی تاکید دارند و ما دولتی می‌خواهیم که دائماً در میدان عمل باشد و مکتب سلیمانی این را به ما نشان داد.

وی در خصوص واکسن ایرانی کرونا نیز گفت: رهبر معظم انقلاب، آشنا به حوادث جهان و دلسوز مردم هستند، اما عده‌ای سر و صدا راه انداخته و دایه مهربان‌تر از مادر شدند. آمریکا به واکسن خودش اعتماد ندارد. آنهایی که ما را تحریم دارویی کرده‌اند، چطور شده که به ما واکسن کرونا می‌دهند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha