جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره ساخت فیلم «بانوی بهشت» توسط عوامل انگلیس، گفت: دشمنان اسلام، وحدت مسلمانان را هدف قرار داده اند و می خواهند با این روش ها بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیاندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره ساخت فیلم «بانوی بهشت» توسط عوامل انگلیس، گفت: دشمنان اسلام، وحدت مسلمانان را هدف قرار داده اند و می خواهند با این روش ها بین مسلمانان اختلاف و تفرقه بیاندازند، لذا باید با هوشیاری و بصیرت جلوی نقشه های دشمنان بایستیم.

وی اضافه کرد: کشورهای آمریکا و انگلیس تا دیروز دشمنان ما بودند و از ورود داروهای مورد نیاز به کشورمان ممانعت می کردند و امروز می خواهند واکسن ویروس کرونا به ما بدهند؛ اگر این کشورها واکسن مطمئن دارند بر روی بیماران خود آزمایش کنند.

امام جمعه ارومیه، تولید واکسن ایرانی کرونا را دستاورد و موفقیت بسیار بزرگی برای کشور دانست و ادامه داد: الحمدلله واکسن ایرانی به مرحله تست انسانی رسیده است، لذا مردم باید بصیرت خود را نسبت به این مسائل افزایش و ارتقاء دهند، چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی خواهند تا ایران اسلامی به این دستاورد بزرگ دست پیدا کند.

وی با اشاره به مراسم عزاداری وفات حضرت فاطمه زهرا (س)، تاکید کرد: مسئولین باید تمام زمینه ها و زیرساخت های لازم را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای مراسم عزدارای حضرت فاطمه زهرا (س) فراهم کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha