جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کمک‌رسانی مسلمانان به نیازمندان جنوب لندن در شرایط قرنطینه شدید کرونا

حوزه/ سازمان خیریه اسلامی مستقر در جنوب لندن، در شرایط قرنطینه در دوران پیک سوم کرونا اقدام به تحویل ۵۰۰ بسته غذایی و مواد اولیه کمکی در میان صدها نیازمندان کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، بنیاد اسلامی الخیر در جنوب شهر لندن، به دلیل اوضاع نابسامانی که در دوران کرونا به وجود آمده است، و گرفتاری مردم در حین قرنطینه سوم کشوری، به خانواده‌هایی در محله کریدون در جنوب لندن کمک‌رسانی کنند.

داوطلبان این موسسه خیریه بیش از ۵۰۰ بسته غذایی ، مواد اساسی و مواد اولیه را به مساجد ، کلیساها ، گروه‌های پشتیبانی و افراد در سراسر جنوب لندن اهدا کردند.

عمران نثار سرپرست پروژه‌های ویژه در بنیاد الخیر در این باره به خبرنگاران گفت: در این شرایط دشوار ما تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه محلی در پیش خواهیم گرفت تا مردم بتوانند روال عادی زندگی خود را در پیش بگیرند. به دلیل اوضاع قرنطینه ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم مناطق کمک‌رسانی را افزایش دهیم.

وی در ادامه گفت: بسیاری از مردم در معرض بی خانمانی قرار دارند زیرا اکنون کار خود را از دست داده‌اند و حتی تغذیه خانواده‌هایشان نیز یک مشکل است. ما بی وقفه تلاش خواهیم کرد تا کارهایی را که انجام داده‌ایم با تأمین غذا و سایر ملزومات مورد نیاز افراد ادامه دهیم.

وی از داوطلبان خیر قدردانی کرده و گفت: ما از همه کمک‌های غذایی که دریافت می‌کنیم بسیار سپاسگزاریم که امکان کمک ما به افراد نیازمند را در این اوقات بی سابقه فراهم می‌کنند.

ابوبکر آدام ، رئیس مسجد النقاشی ، گفت: ارزش مشارکت بین مسجد و یک خیریه معتبر مسلمان باعث شده رابطه مستقیمی با نیازمندان در جنوب لندن ، صرف نظر از دین و ایمان ایمان ، جنسیت و رنگ ایجاد شود و کمک‌های بشردوستانه بی‌وقفه تحویل داده شوند.

گفتنی است بنیاد الخیر در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد ، این بنیاد یک سازمان غیردولتی بین‌المللی برای کمک به مسلمانان مستقر در انگلستان است. و سومین موسسه خیریه بزرگ مسلمانان در انگلیس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha