شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه نیوز خوزستان

حوزه/ «طنین لبیک یا زهرا در کوچه‌های کوی علوی اهواز»، «انتصاب رئیس جدید هیئت امنای مدرسه علمیه المهدی مسجد سلیمان»، «انتخاب گروه جهادی طلاب اندیمشکی به‌عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در کشور»، «مسئولان فکری برای کمبود روغن در خوزستان کنند» و «ایجاد گفتمان قرآنی در مدارس علمیه و مساجد فعال شهرستان بندر امام» از جمله اخبار حوزه علمیه خوزستان در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حوزه علمیه خوزستان استان در هفته گذشته رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته بود. از اجرای ویژه‌برنامه‌های شهادت حضرت زهرا در سطح مدارس علمیه گرفته تا معرفی گروه جهادی بقیه‌الله اندیمشک به عنوان برترین گروه جهادی در کشور، از جمله اخبار حوزه علمیه خوزستان در هفته گذشته می‌باشد که مشروح آنها در ادامه می‌آید؛

طنین لبیک یا زهرا در کوچه‌های کوی علوی اهواز

خانم میانسالی که با عروس و نوه‌هایش عزاداری می‌کرد، با دیدن گفت‌وگویمان نزدیک‌تر آمد و ادامه داد: اگر این مراسم‌ها نبود چطور می‌توانستیم ذکر اهل‌بیت را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم؟ این بچه‌های ما نیاز دارند تا با ذکر مصیبت و خاطرات مجالس اهل‌بیت و چای روضه بزرگ شوند.

با حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه خوزستان؛

رئیس جدید هیئت امنای مدرسه علمیه المهدی مسجد سلیمان منصوب شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در حکمی حجت‌الاسلام‌ سید حسن سید احمدی را به‌عنوان رئیس هیئت امنای مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان منصوب کرد.

گروه جهادی طلاب اندیمشکی به‌عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در کشور شناخته شد

در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر، گروه جهادی حضرت بقیه‌الله(عج) وابسته به مدرسه علمیه سفیران بقیه‌الله شهرستان اندیمشک، به‌عنوان موفق‌ترین گروه جهادی در کشور شناخته شد.

به دنبال ایجاد گفتمان قرآنی در مدارس علمیه و مساجد فعال شهرستان بندر امام هستیم

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بندر امام گفت: به دنبال ایجاد گفتمان قرآنی در مدارس علمیه و مساجد فعال شهرستان هستیم.

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان از چند پروژه‌ محرومیت‌زدایی در اهواز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، از پروژه‌های محرومیت‌زدایی اهواز در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار بازدید کرد.

در این بازدید شهردار اهواز، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، نماینده شرکت آب و فاضلاب اهواز و جمعی از مسئولان نیز حضور داشته و به ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده پرداختند.

شرط رسیدن به سعادت و خوشبختی الگوبرداری از سیره اهل‌بیت(ع) است

به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(ره) و ایّام فاطمیه، مراسمی با همکاری مدارس علمیه الزهرا(س)، ام أبیها، کمیسیون بانوان، بسیج خواهران و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مدرسه علمیّه الزهرا(س) دزفول برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان؛

۲۲ بهمن را به طوفان توییتری تبدیل خواهیم کرد

حجت‌الاسلام همت پور، گفت: در صورتی که راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت مجازی برگزار شود، طوفان توییتری همزمان با این یوم الله ایجاد خواهیم کرد.

بیانیه روحانیون و فضلای دزفول در خصوص رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم؛

علت گرانی‌های افسار گسیخته چیست؟ دردمند مشکلات مردم هستیم

طلاب، روحانیون و فضلای دزفول با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را به مشکلات معیشتی مردم بیان کرده و از مسئولین خواستار پاسخگویی فوری به این مشکلات شدند.

رئیس اتاق فکر ستاد مقابله با کرونای تهران؛

ممنوعیت ورود «فایزر» علمی و عقلانی است | نگران دست‌کاری ژنتیکی واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی هستیم

دکتر حسین قناعتی گفت: بعضی در تلاش‌اند تا بگویند فرمایشات رهبری در ممنوعیت استفاده از واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی صرفاً جنبه سیاسی داشته و علمی نیست! درحالی‌که این‌گونه نیست و ما نیز همانند رهبری نگران دست‌کاری ژنتیکی در واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی هستیم.

آیت الله موسوی جزایری در دیدار با عضو هیئت رئیسه اصل ۹۰ مجلس:

مسئولان فکری برای کمبود روغن در خوزستان کنند

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به کمبود روغن و برخی اقلام ضروری در خوزستان، گفت: مردم ما انتظار دارند هر چه سریع‌تر فکری به حال اوضاع بد اقتصادی، گران شدن هرروزه اجناس و همچنین کمبود بعضی از اقلام اساسی مانند روغن صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی:

اقتصاد کنونی کشور محصول تفکر لیبرالی مسئولان است

استاد حوزه علمیه خوزستان گفت: وضعیت امروز اقتصاد کشور، حاصل انقلاب نیست! بلکه محصول یک تفکر لیبرال است که راه نجات کشور را در ارتباط با آمریکا و تبعیت از این کشور می‌داند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha