جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرهنگسرا سرو

همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) کانون هنری ویدار فرهنگسرای سرو با نقش آفرینی هنرمندان و گویندگان خود اقدام به اجرا و تهیه پادکست صوتی «جای خالی یاس» کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، این پادکست با مضمونی مرتبط با آشنایی سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) به تهیه‌کنندگی امید رزاقی و گویندگی نازنین گریوانی، شقایق مهرابی و امیدرزاقی تهیه و منتشر شد.

شهرام صدیق دبیر کانون هنری ویدار فرهنگسرای سرو دراین‌باره گفت: کانون هنری ویدار همچون ادوار گذشته با همت هنرمندان خود اقدام‌ به تهیه و تولید آثار متعدد و پرمخاطب صوتی فرهنگی ‌و هنری به مناسبت‌های مختلف ملی ‌و مذهبی کرده است که بیشتر آنها از طریق رادیوهای سراسری و شبکه‌های استانی پخش شده‌اند. این کانون در راستای اهداف فرهنگی و هنری خود سعی داشته است سهم کوچکی در فرهنگ‌سازی مضامین مختلف ملی و مذهبی بین جوانان و اقشار مختلف جامعه داشته باشد و در این‌خصوص بستری مناسب را برای علاقه مندان با استعداد در زمینه‌های مختلف نویسندگی و گویندگی آیتم‌های مختلف رادیویی ‌پادکست و کتاب‌های صوتی در فضای مجازی کرده و امکان دسترسی‌های بهتر و سریعتر را از این طریق فراهم کرده است.

علاقه مندان می‌توانند برای مشارکت در برنامه‌ها و پروژه‌های صوتی ویدار از طریق شبکه‌های اجتماعی، کانون گروه هنری ویدار را دنبال کرده و بصورت رایگان به عضویت آن در آیند.

این کانون تاکنون پادکست و نمایش‌های رادیویی متعدد و مختلف فرهنگی و هنری با مضمون زندگینامه و شهادت حضرت فاطمه (س) و ائمه اطهار تهیه ‌تولید کرده است که علاقه مندان می‌توانند از طریق کانالهای رسمی فرهنگسرای سرو در فضای مجازی به آنها دسترسی داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های فرهنگی هنری فرهنگسرای سرو با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha