پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غلامی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۳۰۰ مبلغ بومی به نقاط مختلف این استان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد .

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد از اعزام ۳۰۰ مبلغ در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی با حضور در اماکن تبلیغی و هیئات مذهبی استان، با رعایت پروتکل های بهداشتی به تبلیغ، تبیین و تشریح سبک زندگی فاطمی خواهند پرداخت . 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: روحانیون مستقر و اعزامی ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا (س) را در فضای مجازی هم با قراردادن محتواهای سخنرانی های مذهبی و مراسم عزاداری بارگذاری خواهند کرد.

وی برگزاری مراسم سوگواری در فضای های باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فضای مجازی، تبیین خطبه فدکیه، برگزاری مسابقات کتابخوانی سبک زندگی فاطمی، اجتماع بزرگ هیئات فاطمی فردا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در بلوار شورا خرم آباد و تجلیل از فعالان تبلیغی فرهنگی استان را از دیگر برنامه هایی اعلام کرد که همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار خواهد شد . 

غلامی در پایان با اشاره به اینکه در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) رزمایش کمک های مومنانه در مناطق مختلف استان لرستان برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه پس از جمع آوری بین خانوارهای نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha