چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: تفکر فاطمی را در فرزندان خود ایجاد کنیم تا قلب‌هایشان مملو از محبت اهل بیت (ع) گردد و راه و روش ائمه اطهار(ع) را در زندگی ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در محوطه مدرسه علمیه شیخ الاسلام برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: بهترین راه شناخت حضرت فاطمه زهرا (س) توجه به خطبه‌های ارزشمند این بانوی بزرگوار اسلام است.

وی بیان کرد: اولین ویژگی حضرت زهرا(س) ایمان و بندگی به خداست کمااینکه ایمان پایه همه فضیلت‌ها و عبادت اساس همه کمالات بوده به‌طوری‌که پیامبر اسلام(ص) در حدیثی در خصوص عمق ایمان حضرت زهرا(س) می‌فرمایند: دل، اعضا و جوارح حضرت زهرا(س) مملو از ایمان است.

 مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: عظمت و بزرگی حضرت فاطمه زهرا(س) به‌ خاطر ایمان و عبادت ایشان است و ما باید از زندگی و سیره رفتاری حضرت فاطمه‌زهرا(س) درس بگیریم .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: فاطمه زهرا (س) (س) یکی از مظاهر فیض مداوم و جریان پربرکت حرکت محمدی (ص) است که استمرار آن را با ذریه خویش تضمین کرد.

وی عنوان کرد: حضرت زهرا(س) تنها کسی است که رسول خدا(ص) به عنوان سرآمد خلقت، در عمر مبارک‌شان دست ایشان را بوسیده و می‌فرمود: «من از فاطمه بوی بهشت را استشمام می‌کنم».

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: یکی از جلوه‌های اجتماعی سبک زندگی حضرت زهرا (س) ولایت مداری است، این بانوی بزرگوار اسلام در فاصله کوتاه پس از رحلت پیامبر(ص) یعنی در مدت زمان ۷۵ روز یا ۹۵ روز، نقش پررنگ خویش را در حمایت از ولایت از خود نشان داد.

 مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: تفکر فاطمی را در فرزندان خود ایجاد کنیم تا قلب‌هایشان مملو از محبت اهل بیت (ع) گردد و راه و روش ائمه اطهار(ع) را در زندگی خود ادامه دهند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha