جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت فاطمه(س)

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز زن و دختر ایرانی و مسلمان به شدت نیازمند شناخت سیره بزرگ بانوی اسلام است و باید سیره ایشان را چراغ مسیر راه خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: حضرت فاطمه (س) بهترین و پاکدامن ترین زنان عالم است و از این رو ایشان را بانوی دو عالم می نامند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: امروز زن و دختر ایرانی و مسلمان به شدت نیازمند شناخت سیره بزرگ بانوی اسلام است و باید سیره ایشان را چراغ مسیر راه خود قرار دهد، بنابراین همه به ویژه قشر مذهبی نقش بسیار مهمی در تبیین جایگاه و شخصیت حضرت فاطمه (س) دارند.

وی تاسی به سیره عملی و علمی حضرت فاطمه (س) را زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه (س) مادر ائمه اطهار علیهم السلام بودند و قیام مجاهدت ایشان در دفاع از ولایت باعث شد اسلام از مسیر اصلی خارج نشود.

حجت الاسلام هدایتی با تاکید بر اینکه الگوی زن ایرانی و مسلمان باید فاطمه (س) باشد، افزود: بهترین الگوی یک زن کامل، در سیرت و صفات دخت نبی مکرم اسلام نهفته است، لذا چه ضرورتی دارد که دختر و زن مسلمان در زندگی سردرگم باشد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تاسی به سیره فاطمه (س) زندگی دنیوی و اخروی بانوی مسلمان و حتی غیرمسلمان را بیمه می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha