چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بجانی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز گفت: شخصیت والای روحانی مجاهد نواب صفوی، نه تنها آتش انقلاب را بنا به فرموده امام خامنه ای در دل ایشان روشن کرد بلکه در دل همه انقلابیون برافروخت و امروز آتش دفاع از اسلام را دل انقلابیون روشن نگه داشته است.

حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه امیرالمومنین (ع) تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: شخصیت والای روحانی مجاهد نواب صفوی، نه تنها آتش انقلاب را بنا به فرموده امام خامنه ای در دل ایشان روشن کرد، بلکه در دل همه انقلابیون برافروخت و امروز آتش دفاع از اسلام را دل انقلابیون روشن نگه داشته است. 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز ادامه داد: حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آرامگاه نواب صفوی، پیام بسیار مهمی برای طلاب و دانشجویان دارد و اولین پیام آن، انقلاب به سمت اعتلای اسلام حرکت می کند و دومین پیام، اگر امروز این شهید والامقام در جامعه حضور داشت بی شک در حمایت از انقلاب تمام وجود خود را فدا می کرد و آخرین پیام حضور امام جمعه تبریز کنار مزار نواب صفوی این است که برای اتصال انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) باید از وجود و منافع خود بگذریم. 

وی افزود: ما همه باید فدائیان اسلام باشیم و برای اعتلای اسلام، همچون سیدالشهدا (ع) از خود بگذریم. 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز با اشاره به اینکه باید شهدای روحانی مجاهد برای طلاب و روحانیون الگوسازی شوند تا انقلاب به مقصد اصلی خود برسد. 

حجت الاسلام بجانی در پایان افزود: روحانیت از اول طاغوت ستیز و فساد ستیز پیشرو بوده و امت رهرو اینها بوده اند. امروز روح فدائیان اسلام در وجود امام خامنه ای متبلور است و رهبر فدائیان اسلام در جهان برعهده ایشان است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha