جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوی کلمبیایی تازه مسلمان‌شده

حوزه/ بانوی کلمبیایی تازه مسلمان شده ضمن گفتن شهادتین و پیوستن به مذهب تشیع در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: آنچه رسانه‌های دنیا از ایران و اسلام به ویژه شیعه معرفی می‌کنند با حقیقت تفاوت بسیاری دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها بانوی کلمبیایی جیزل آبیا کاستیانوس در حرم مطهر بانوی کرامت با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام و مذهب تشیع نائل آمد.

وی امروز در حرم مطهر بانوی کرامت طی گفت‌وگویی با اشاره به شیوه آشنایی‌اش با دین اسلام گفت: پدرم در یکی از شرکت‌های نفتی کلمبیا کار می‌کرد به نقاط مختلف جهان از جمله ایران سفر داشت، در بازگشت به کلمبیا چیزهای جالبی از اسلام برای من نقل می‌کرد و همواره می‌گفت که ایران و اسلام به ویژه شیعه با آن چیزی که در رسانه‌ها نشان داده می‌شود متفاوت است.

وی گفت: خانواده من در کلمبیا خیلی معتقد به خداوند هستند و من با فکر و اندیشه‌ای که در ذهن داشتم از همان موقع دین اسلام را پذیرفتم و پدرم هم وقتی از تصمیم من برای مسلمان شدن با خبر شد با این تصمیم موافقت کرد تا اینکه امروز به توفیق شهادتین دست یافتم.

این بانوی تازه مسلمان شده ادامه داد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها زنی بودند که تمام زندگی خود را وقف خدا کردند، نزدیک شدن به این چنین شخصیتی انسان را به خدا نزدیک می کند و من در ایام شهادت این حضرت و در حرمی که مشهور به حرم اهل بیت علیهم السلام است به دین مبین اسلام و تشیع مشرف شدم.

همچنین همزمان با میلاد حضرت مسیح علیه السلام بانویی از کشور بولیوی که مادر دو فرزند بود در دفتر امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در صحن امام هادی علیه السلام به دین مبین اسلام مشرف شد.

گفتنی است طی دو سال گذشته با وجود این که کشور با شرایط کرونایی مواجه بوده و زائران خارجی کمی به ایران و شهر مقدس آمده‌اند، ۴۰ مورد تشرف به اسلام در حرم مطهر بانوی کرامت ثبت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha