جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر برنامه‌ریزی راهبردی حوزه‌های علمیه به خوزستان

حوزه/ جلسه تبیین طرح آمایش سرزمینی، برنامه ۵ساله حوزه‌های علمیه و تدوین برش استانی آن در جمع شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه خوزستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه تبیین طرح آمایش سرزمینی، برنامه ۵ساله حوزه‌های علمیه و تدوین برش استانی آن با حضور حجت‌الاسلام جراح زاده، مدیر برنامه‌ریزی راهبردی و بودجه دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و در جمع شورای معاونین مدیریت حوزه علمیه خوزستان تشکیل شد.
 
در این جلسه حجت‌الاسلام جراح زاده، از مدیریت حوزه علمیه خوزستان در ارسال برش استانی برنامه ۵ساله حوزه خوزستان تقدیر کرده و به تبیین طرح آمایش سرزمینی، برنامه ۵ساله حوزه‌های علمیه و برش استانی پرداخت

در ادامه این جلسه معاونین حوزه علمیه خوزستان به بیان نکته نظرات، سؤالات و ابهامات خود پرداخته که حجت‌الاسلام جراح زاده به‌تمامی سؤالات پاسخ داده و ابهامات موجود را برطرف کردند.

در پایان این جلسه طرح آمایش سرزمینی و برش استانی بعد از بررسی به تصویب حاضرین رسیده و قرار بر این شد تا برای تائید نهایی به معاونت‌های ستادی  ارسال شود تا پس از طی نمودن فرایند تصویب در آنجا به استان خوزستان ابلاغ گردد.

شایان‌ذکر است در پایان این سفر حجت‌الاسلام جراح زاده در دیدار جداگانه‌ای با آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به ارائه گزارش سفر و مصوبات جلسات اجرا شده پرداخت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    0 0
    منظور همان رئیس اداره برنامه و بودجه دفتر برنامه ریزی و نظارت هست دیگه؟ لطفا مقررات رو رعایت کنید و هناوین را درست بزنید