جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار با مادران شهدای سلاله حضرت زهرا (س)

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، از تکریم مادران سادات شهدا توسط طلاب این مدرسه در ایام فاطمیه (س) خبر داد.

مریم محمدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به دیدار طلاب این مدرسه با مادران شهدایی که از سلاله ی حضرت زهرا (س) هستند، اشاره کرد و گفت: به مناسبت شهادت فاطمه زهراء (س) با همکاری طلاب طرح تکریم مادران شهدا در سطح شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اهمیت تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا، اظهار کرد: بازگویی خاطرات شهدا از زبان مادرانشان، موجب یادآوری و زنده شدن خاطرات رشادت ها و جانفشانی های آنان در دوران دفاع مقدس می شود.

محمدی بیان کرد: خانواده های شهدا در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از فرزندان و عزیزان خود گذشتند و از این رو نمونه های آشکار ایثار و سرمایه های جاوید نظام اسلامی هستند، چون با ایثار خود توانستند موجبات تثبیت انقلاب را ایجاد کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) در تشریح طرح تکریم مادران شهدا، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با تکریم و احترام به خانوادهای شهدا تصمیم بر این شد که در دهه فاطمیه (س) جمعی از طلاب با هماهنگی و رعایت کلیه دستورهای العمل های بهداشتی از مادران شهداء دیدار و دلجویی کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در مناسبت های مختلف ادامه خواهد داشت، بیان کرد: طلاب در این ایام با مادران شهید سید مرتضی بحرالعلوم، شهید محمد شنبدی و شهید سید عبدالله موسوی دیدار و طلب دعای خیر کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha