پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعزام طلاب مبلغه موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز

حوزه/ معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س)، از اجرای طرح اعزام طلاب مبلغه موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز به مناطق حاشیه‌ای شهر اهواز جهت برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبیین معارف فاطمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با اعزام برخی از خواهران مبلغه موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) به مناطق حاشیه شهر اهواز ازجمله زویه، زرگان، عین دو، مندلی و کوی سیاحی برای عموم بانوان این مناطق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این طرح ۱۰ نفر از خواهران طلبه مبلغه سطح۳ از موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) شرکت داشته و با برگزاری جلسات سخنرانی، جلسات پرسش و پاسخ با موضوع شبهات فاطمیه، نشست سبک زندگی فاطمی، حلقات معرفتی دختران فاطمی و مرثیه‌سرایی، عزای مادر سادات را اقامه نمودند.

خانم فاطمی نهاد، معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز در توضیح این طرح اظهارداشت: طرح اعزام طلاب و خواهران مبلغه به مناطق حاشیه‌ای اهواز ارسال ۹۷ در ایام فاطمیه از سوی معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

وی افزود: در این طرح عناوین سخنرانی و تعداد برنامه‌ها با توجه به نیاز مناطق حاشیه از طریق معاونت فرهنگی موسسه احراز شده و بعد از جلسات با خواهران مبلغه و تبیین مسائل جاری در مناطق، اعزام طلاب به مناطق جهت تبلیغ معارف فاطمی  صورت می‌گیرد.

فاطمی نهاد در پایان گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا ۱۰ نفر از طلاب مبلغه سطح ۳ در این طرح شرکت کرده و برنامه‌های متنوعی از قبیل؛ سخنرانی، نشست معرفتی با موضوع سبک زندگی فاطمی، حلقات پرسش و پاسخ، پاسخ به شبهات فاطمیه و مرثیه‌سرایی برگزار کردند.
 


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha