جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مسئولان حرم و جامعه المصطفی

حوزه/ نشست بررسی زمینه‌های همکاری میان حرم مطهر بانوی کرامت و جامعة المصطفی‌العالمیه با حضور جمعی از مسئولان ارشد این دو مجموعه در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب‌الدین مشایخی رئیس مرکز امور طلاب و خانواده‌های جامعه‌المصطفی العالمیه به همراه جمعی از مسئولان این مجموعه با حضور در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر با هادی محمودنژاد قائم مقام تولیت آستان بانوی کرامت دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمودنژاد طی سخنانی در این نشست با بیان این که تعامل میان نهادهای دینی منصفانه و در چارچوب مقررات دنبال می‌شود، افزود: تا جایی که خللی در امور اداره آستان مقدس ایجاد نشود ما در راستای رسالت اصلی خود که حفظ و نشر معارف اهل بیت علیهم‌السلام است همکاری لازم را با مجموعه‌های مرتبط خواهیم داشت.

در این دیدار زمینه‌های همکاری و تعامل میان حرم مطهر بانوی کرامت و جامعه المصطفی العالمیه در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

مرتضی محمد علی مدیرکل حوزه ریاست، علی القاصی مدیرعامل شرکت تعاونی، حمید شیخی مسئول کارگزینی و روح الله ابراهیمی معاون اداری مالی جامعه المصطفی و همچنین محمد واحدی معاون پشتیبانی، مجید اسلامی‌پناه مدیر املاک و موقوفات و ابراهیم اسلام پناه مدیرعامل مؤسسه زائر کریمه از سوی آستان مقدس در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha