شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حوزه / جمعی از اساتید دانشگاههای استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای اقدام فردی با نام یاسر الحبیب برای تولید فیلمی با عنوان «بانوی بهشت‌» را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، جمعی از اساتید دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای اقدام فردی با نام یاسر الحبیب برای تولید فیلمی با عنوان «بانوی بهشت‌»  را محکوم کردند. 

متن بیانیه بدین شرح است:

بار دیگر استکبار جهانی با ترفند رسانه ای هالیوودی و با هماهنگی دولت خبیث انگلیس، دست به شیطنت زد و این بار با عملگی سربازان جاهل فرقه تشیع لندنی با سوء استفاده از مقدسات مسلمانان با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان اقدام به تهیه و تولید فیلم اختلاف بر انگیز "بانوی بهشت" نمود تا شاید بتواند شکست های پی در پی را جبران و آبروی رفته خود را در مجامع بین المللی برگرداند.  

لذا با هدف ایجاد اختلاف تصمیم گرفت جهان اسلام را دچار چالش دیگر نماید و برای رشد جبهه مقاومت مانع ایجاد کند. 

لذا ما جمعی از اساتید دانشگاههای استان آذربایجان شرقی با تاسی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و با الهام از روح بلند "شهید مقاومت" و "شهید قدس" ضمن اعلان انزجار از این حرکت مذبوحانه دشمن همه احاد مردم بویژه نخبگان و اساتید و قشر علمی جامعه را به حفظ هوشیاری در برابر توطئه های دشمن دعوت نموده و امیدواریم با ایفای نقش و انجام وظیفه در مورد حفظ وحدت مسلمانان به تکلیف خود عمل کنیم. 

جمعی از اساتید دانشگاههای استان اذربایجان شرقی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha