جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه / نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت امروز خود را مدیون خون شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای وطن هستیم و باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی، عصر امروز با حضور در منزل شهید مدافع وطن، رضا اسدالهی از رشادتهای  شهدای والا مقام قدردانی کرد.

وی در سخنانی گفت: امروز که چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس گذشته، جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب با دفاع از حرم ائمه اطهار(ع) و وطن نشان می دهند که شهادت در بین این ملت همیشه بیدار و همچنان یک ارزش والا به شمار می آید.

نماینده مردم قزوین، البرز وآبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  شهید رضا اسدالهی یکی از افراد جامعه و پاسدار انقلاب اسلامی بود که توانست از ارزش‌های انقلاب دفاع کند.

وی ادامه داد:  امنیت امروز خود را مدیون خون شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و شهدای وطن هستیم و باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

محمدبیگی اظهار کرد: شهدا بزرگ‌ترین نوع ایثار یعنی فداکاری برای حفظ دین و وطن را انجام دادند، بنابراین وظیفه ما در قبال خون شهدا حفظ انقلاب و اهداف آن عزیزان است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندان ایران اسلامی در برابر تجاوز و زیاده خواهی دشمنان تا آخرین قطره خون خود ایستادند و عشق به وطن، دین و عزت را به عنوان ارزش های اساسی معرفی کردند.

یادآوری می شود، استوار دوم شهید رضا اسدالهی از مرزبانان غیور استان قزوین هفته گذشته درمبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات مرزبانی هنگ زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha