چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب تصریح کرد: شرط اساسی آزاد سازی خرمشهرها، میدان دادن به جوانان متخصص و متعهد در تمامی عرصه ها از جمله اقتصادی و فرماندهی «جنگ سایبری» است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دشمن در پی شکست در جبهه نظامی، وارد فاز جنگ نرم شد، اظهار داشت: در صورت قبول جنگ همه جانبه فرهنگی از طرف مسئولین، خصوصا کسانی که مدیریت فضای مجازی را عهده دارند، مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب قابل دفع خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: شرط اساسی آزاد سازی خرمشهرها، میدان دادن به جوانان متخصص و متعهد در تمامی عرصه ها از جمله اقتصادی و فرماندهی «جنگ سایبری» است. 

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: تأکید خداوند متعال در آیۀ ۶۰ سوره انفال که می فرماید:« وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ ...»، فقط تقویت نیروی نظامی نیست، بلکه حسب نیاز زمان، توانمندی سواد رسانه ای و حضور پر رنگ و با نشاط در شبکه های اجتماعی می باشد.

مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب اظهار کرد: استکبار جهانی علی رغم تجهیز ماشین جنگی صدام و تحمیل جنگ ۸ ساله که سرانجام به پیروی ما انجامید، نیک می داند با وجود افسران جنگ نرم، در جنگ مجازی هم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: در اختیار نداشتن ادوات نظامی در آغاز جنگ تحمیلی و در مقابل حمایت بلوک شرق و غرب به سرکردگی آمریکا از صدام، تنها با تدابیر فرماندهی حضرت امام(ره) موجب مقاومت و ختم به پیروزی شد. امروز هم با لبیک به فرمان امام انقلاب، در جبهه مجازی حماسه می آفرینیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha