جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان

حوزه/ ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: ۲ دهه پیش ستاد بازسازی عتبات عالیات به توصیه امام خامنه ای و با ابتکار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه استانی مدیران ستادی ستاد بازسازی عتبات عالیات کردستان با حضور اعضای این ستاد، امروز در سالن جلسات کتابخانه امام خامنه ای سنندج برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در این جلسه، اظهار داشت: رهبر معظم رهبری درباره تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات می فرمایند که تشکیل این ستاد نتیجه و معلول محبت مردم ولایتمدار ایران اسلامی نسبت به ائمه اطهار (ع) می باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: در حدود ۲ دهه پیش ستاد بازسازی عتبات عالیات با  توصیه امام خامنه ای و به ابتکار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد. اکنون ستاد به یک سازمان مردم نهاد بسیار گسترده در کشور تبدیل شده است که این امر نتایج بسیار خوبی به دنبال خود دارد.

حجت الاسلام سادات بیان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان به صورت رسمی کار خود را از ۸ سال پیش آغاز کرده است و در شهرستان های تابعه نیز این ستاد علیرغم مشکلات فراوان فعال است.

وی با اشاره به کمک یک میلیاردی مردم مومن و متدین کردستان به ستاد بازسازی عتبات عالیات، عنوان کرد: در کنار ستاد بازسازی عتبات عالیات شاهد حضور صدها نیروهای متخصص اهل کردستان در کربلا هستیم.

ریس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان تاکید کرد: باید جایگاه والای کنونی ستاد بازسازی عتبات عالیات و نیز راهپیمایی اربعین حسینی را نتیجه هوشمندی و درایت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دانست.

حجت الاسلام سادات با اشاره به اینکه موکب های کردستان در کشور جایگاه ممتازی داشته و دارند، عنوان کرد: موکب «فدائیان ولایت» سنندج، موکب «باب الحوائج» شهر سریش آباد، موکب شهر بیجار، موکب شهر دلبران در کربلا و نزدیک به ۲۰ موکب در داخل استان در خدمت زائرانی هستند که از غرب کشور عبور می کنند.

به اساس این گزارش، در پایان این جلسه از مسئولان موکب های استان کردستان با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha