پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/  حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه تشکیل دولت اسلامی مقدمه دولت کریمه حضرت حجت(عج) خواهد بود، گفت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم؛ لاکن باید به دنبال تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی باشیم، دولتی که دغدغه درد مردم، معیشت و فرهنگ آنها را داشته باشد و مشکلات آنها را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خوزستان اظهار داشت: با اشاره به آیه قرآنی «مَا یَفْتَحِ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِنْ رَحْمَةٍ فَلَا مُمْسِکَ لَهَا» بیان کرد: تمام قدرت‌ها دست به دست هم دادند تا موسی کلیم متولد نشود و هر مادری که باردار بود، سر بریدند اما غافل از اینکه وقتی خداوند متعال اراده کند، تحقق پیدا خواهد کرد.

وی به ادامه آیه مبنی بر «وَمَا یُمْسِکْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ» اشاره کرد و افزود: در سال ۴۲ در حالی که شاه فکر می‌کرد با تبعید امام راحل همه چیز تمام شده، رساله‌های ایشان را جمع کردند و به هیچ کسی اجازه بردن‌نام امام را ندادند اما با اراده خداوند متعال، انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید کرد: واکاوی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و یک سال گذشته بلاشک برای نسل فعلی قابل احصا نیست و نسل‌های بعدی باید به این واکاوی بپردازند.

تأکید رهبر انقلاب بر تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی است

وی خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که باید به دنبال تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی باشیم، دولتی که دغدغه درد مردم، معیشت و فرهنگ آنها را داشته باشد و مشکلات آنها را برطرف کند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که بسترساز حکومت جهانی امام عصر(عج)  باشد و طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند این بسترسازی اتفاق نمی‌افتد. ان‌شاءالله که خداوند متعال به همه مسئولان نظام مقدس اسلامی و امت اسلامی این توفیق را کرامت بفرمایید که همگی بتوانیم تلاش کنیم تا دولتی که در آینده شکل می‌گیرد، دولت اسلامی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم.

چند نفر از مسئولان مقید به نماز اول وقت هستند!

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: وقتی که اول وقت نماز می‌شود چند نفر از مسئولان اول وقت نماز می‌خوانند. چه تعداد از برنامه‌ها در برنامه‌ریزی دولت‌ها به گونه‌ای است که تداخلی با نماز اول وقت نداشته باشد! پروازها، حرکت قطار و اتوبوس، جلسات و... نیز به همین شکل است.

چگونه عدالت اجتماعی شکل خواهد گرفت!؟

وی در پایان در تکمیل سخن خود، اظهارداشت: یک مثال نماز اول وقت است اما عملکرد و رفتارهای ما هم به گونه‌ای باید باشد که در زمینه عدالت اجتماعی، دورترین نقاط کشور با مرکز استان، در زمینه امکانات و ظرفیت‌ها برابر باشد و دیده شود. قطعا اگر اینچنین شود، طبیعتا عدالت اجتماعی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha