جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی شکری

حوزه/ مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی سمنان بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تبلیغ فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: تجربه نشان داده هر گاه امور در دست مردم باشد، بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام علی شکری، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تبلیغ فرهنگ دینی مورد تاکید است، گفت: تجربه نشان داده هر گاه امور در دست مردم باشد، بهترین نتیجه را خواهیم گرفت لذا باید از ظرفیت‌های مردمی بیش از همیشه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در دوران جدید مدیریتی خود نسبت به واگذاری امور به مردم، توجه ویژه دارد، ابراز داشت: این توجه با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی، مؤسسات قرآنی و حتی بسترهای فضای مجازی به خوبی می‌تواند صورت گیرد.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی سمنان در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس در زمینه قوانین تسهیل گری در زمینه فرهنگ، تاکید کرد: نمایندگان می‌بایست در مجلس به قوانینی که جنبه تسهیلگری در زمینه اقدامات فرهنگی و تبلیغی دارند، بیشتر توجه داشته باشند.

شکری به برگزاری کنگره بین‌المللی آیت الله شاهرودی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: این کنگره فرصت بسیار خوبی برای شناساندن شخصیت والای ایشان و همچنین دیگر شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی و دینی استان محسوب می‌شود.

بر پایه این گزارش، حجت الاسلام عبدالهی به جای حجت الاسلام شکری به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha