پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عباس عبدالهی - سمنان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه مردم میدان‌دار تبلیغ دین هستند، گفت: تبیین گفتمان اسلام ناب در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه بیانیه گام دوم یک معماری کلان اجتماعی برای موجود زنده‌ای به نام انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: برای رشد این موجود زنده لاجرم تغییرات و تحولاتی رخ خواهد داد که به نظر می‌رسد رهبر انقلاب اسلامی به‌عنوان نخبه‌ترین اندیشمند از پایگاه نهاد دین به‌خوبی آن را هدایت می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه معظم له مسیر رشد انقلاب را به گام اول و دوم تقسیم کردند، افزود: ایشان با مخاطب قرار دادن جوانان بار تحقق آرمان‌های انقلاب را به دوش آن‌ها گذاشتند که سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یکی از مخاطبان طراحی اجتماعی گام دوم به شکل‌گیری دقیق آن کمک می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه رویکرد مدیریتی جدید استفاده حداکثری و توانمند کردن نیروهای استان است، ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد که مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی محور همگرایی و همدلی در استان سمنان باشد.

عبدالهی بابیان اینکه تبیین گفتمان دوم انقلاب، اسلام ناب و شناسایی حملات دشمن در عرصه فرهنگ و مذهب و مقابله با آن در دستور کار است، تصریح کرد: در بعد نرم‌افزاری نیز می‌کوشیم تا غنای سازمان تبلیغات، مجموعه برنامه‌ها و اقدامات به لحاظ فکری و اندیشه‌ای و دانشی بالاتر ببریم و خوشبختانه این استان استاد دانشگاه‌ها است و از این ظرفیت حتماً استفاده خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه اصل و راهبرد مردمی سازی تبلیغ به سازمان ابلاغ‌شده است، افزود: تا حد امکان می‌کوشیم از تصدی‌گری خودداری کرده و مردم میدان‌دار امر تبلیغ و مسئله فرهنگ از پایگاه دین باشند مخصوصاً اینکه یکی از استان‌های برجسته به لحاظ فرهنگ دینی و مذهبی هستیم لذا می‌کوشیم تا از برنامه‌های روتین کلیشه‌ای به سمت برنامه‌های مسئله محور برای حل مشکلات کوچ کنیم.

بر پایه این گزارش، در این نشست از حجت‌الاسلام علی شکری تقدیر و حجت‌الاسلام عباس عبدالهی به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha